۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۹

امام جمعه بیله سوار:

آمریکا بزرگترین شکستها را تجربه می‌کند

آمریکا بزرگترین شکستها را تجربه می‌کند

بیله سوار ـ امام جمعه بیله سوار گفت: امروز آمریکا بزرگترین شکستها را تجربه می‌کند و سیاستهای آمریکا دیگر در قبال کشورهای جهان سیاست مقتدرانه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بیله سوار با اشاره به گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: مردم این شهرستان سزاوار بهترین خدمات هستند و امیدواریم مسئولان با تلاش و جدیت هرچه بیشتر زمینه خدمت در عرصه‌های مختلف را برای مردم فراهم سازند.

وی افزود: امسال شاهد نوآوری‌های خوبی در راستای زنده نگهداشتن فلسفه عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین (ع) در جامعه هستیم که برآمده از روحیه ایمان و عشق و ارادت مردم به ساحت این امام عزیز و شهدای دشت کربلا است.

امام جمعه بیله سوار عنوان کرد: امام حسین (ع) حماسه‌ساز تاریخ عاشورا است و امروز باید ابعاد حادثه عاشورا و اهداف قیام امام حسین (ع) که همان امر به معروف و نهی از منکر است، تبیین شود.

حجت الاسلام عزیزی به قابلیت‌های شهرستان مرزی بیله سوار اشاره کرد و گفت: مقوله توریسم و کشاورزی جزو ظرفیت‌های مهم شهرستان است که باید مسئولان شهرستانی و نماینده مجلس نیز در راستای توسعه این دو بخش تلاش کند.

گفتنی است در پایان نماز جمعه با حضور امام جمعه بیله سوار و نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد و اصلاندوز در مجلس و فرماندار بیله سوار کلنگ زنی ۱۴ باب مسکن برای محرومان به همت مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان کلنگ زنی شد.

کد خبر 5010606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha